Strona główna

środa, 23 stycznia 2013

Czym jest dla Ciebie muzyka?

Muzyka to obszerne pojęcie. Dla mnie jest oazą spokoju. Kiedy zakładam kaptur, wkładam słuchawki w uszy i idę przed siebie , świat przestaje dla mnie istnieć . To co wokół się dzieje , jest teraz mi zbędne. Jestem tylko ja i ona , ta która mnie wycisza , kiedy chce mi się krzyczeć i karze krzyczeć kiedy powinnam milczeć, ta która kiedy płacze sprawia , że znów się śmieje. Jest niczym przyjaciel. To oaza dzięki której jestem tym kim jestem. Kiedy słucham nie myślę o tym co mówią o mnie inni , problemy z którymi się borykam odchodzą w cień. Chyba w ogóle wtedy nie myślę. Oddaje się w całości temu procesowi. Mój mózg wtedy ma czas , żeby odpocząć od codziennego zgiełku. Regeneruje siły na kolejny trudny dzień. Muzyka to jeden z lepszych lekarzy , zaraz po rozmowie. Czas który spędzam z muzyka jest najlepszym dla mnie czasem. Wtedy wszystko wydaje się proste, do osiągnięcia.
Czy ważne jest to , jakiej muzyki słuchasz? Z doświadczenia dla wielu ludzi ma to duże znaczenie. Jeżeli nie oceniają Cie po wyglądzie , to zrobią to pod względem muzyki. Jeśli słuchasz rapu jesteś nikim. Zwykłym dzieckiem ulicy chodzącym w szerokich spodniach z krokiem na wysokości kolan , bujającym się po okolicy. Tak widzą Cię inni.Ale przecież nie będę się przejmowała tym. Słucham bo lubię i tyle. A to , że jednoczę się z tym gatunkiem  w sposób taki wyrażając to ubiorem , to nic Wam do tego. To moje życie i takim je pozostaw.
Natomiast kiedy słuchasz rocka stwierdzą , że jesteś dzieckiem szatana. Rock to zło.
Moim zdaniem muzyka stylu heavy metal to zło. Nic w tym fajnego , a jednak ludzie to kochają.
A co jeśli słucham muzyki poważnej? Uznacie , że jestem świrem jakich mało?
Każdy z Nas jest inny , tak jak muzyka każda jest inna i każda ma coś w sobie. Ten urok , który pozwala na to , że słuchamy tego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz