Strona główna

środa, 23 stycznia 2013

5.

Siedzę i analizuję kolejny dzień przy kubku gorącej herbaty i dobrej muzie. Jest lajtowo. Ciemna strefa ogarnia mój umysł , kiedy tylko wrzucam Twój kawałek (Chada <3 ). Jest mi wtedy lepiej, wsłuchuje się w tekst Twych piosenek , analizuje słowo po słowie. Staram się odgadnąć zawarty w nich sens. 
Wszystko staje się takie proste kiedy jesteśmy sam na sam ze sobą. Ja i muzyka. Ogarnia mnie wtedy taki spokój. Mimo , że z głośników nawija Ciemnej Strony Zwierzchnik. 
Mam dreszcze kiedy tego słucham . Wszystko wydaje się takie realne. Te słowa przeszywają mnie na wylot. To potęga. 


"To co liczy się, te kilka podstaw, najważniejszych rzeczy, które muszą tu zostać, bo to liczy się , 
rap miłość i rodzina tak nie inaczej tego się tu trzyma to coś dla czego warto żyć w tym 
miejscu z dala od przeszkód tylko w pełnym szczęściu chwile z majkiem tu kolejne tracki słów 
ja muszę napisać i nagrać te kilka słów. Tak jak kilka chwil z ukochaną osobą te kilka chwil 
odradza mnie na nowo to takie rzeczy o które trzeba walczyć one muszą tu być i nie chcę ich 
stracić. To co liczy się wiesz jak tu jest te wszystkie rzeczy które nadają sens jak KSZ 
dziękuje Bogu za to że mam to wszystko o co walczyć warto."


Te słowa graja dziś w mojej duszy. Krew płynie szybciej , serce bije mocniej . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz