Strona główna

niedziela, 20 grudnia 2015

Przedostatnia grudniowa niedziela w 2015

Hallo meine Liebe ! 

Do Wigilii zostało zaledwie kilka dni. Mianowicie te ostatnie dni zapewne każdy z nas spędzi w kuchni przy przygotowywaniu potraw wigilijnych, sprzątaniu, ubieraniu choinki usw. Ja również ;) ale chcę też znaleźć chwilę by dokończyć to, co zaczęłam, mówię oczywiście o czytaniu. 

Na te kilka dni wybrałam 3 pozycje do przeczytania.




Jak wspomniałam we wcześniejszych postach zaczęłam czytać "dowód na życie po śmierci" czyli "Po drugiej stronie" Michaela Brown'a, 



niestety jednak zatrzymałam się w pewnym miejscu i w międzyczasie zahaczyłam o "Kasację" Remigiusza Mroza,




która wciągnęła mnie totalnie, dlatego też przepraszam Cię Michael - twoje dowody na życie po śmierci skończę chwilę później. 
Powieść Mroza to trzymający w napięciu od pierwszej do ostatniej strony thriller sądowo-prawniczy. Minęłam dopiero 1/3 książki, ale już teraz wiem, że ciężko będzie się od niej oderwać. 
Niestety muszę też stwierdzić z przykrością ( i kolejny raz przeprosić Brown'a), że kiedy skończę Kasację czekają na mnie również niesamowite świąteczne opowiadania (12) zebrane w jednym miejscu przez Stephanie Perkins.




Zapewne wiecie o czym mówię. TAK! Są to właśnie te opowiadania. ;) "Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś podarował nam miłość"







Obiecuję nie zawiodę, że dowody Michaela przeczytam jak skończę dwie poprzednie pozycje.  ;) W tym roku zdążę z tym na pewno ;D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz