Strona główna

niedziela, 6 grudnia 2015

Marsjajnin - The Martian / Chcę żyć - Piróg

Guten Tag meine Liebe !

Wczoraj wieczorem uporałam się z ciekawą pozycją pod tytułem " Chcę żyć" Izabeli Bartosz. Jest to dość kontrowersyjna książka o sławnym polskim tancerzu, choreografie Michale Pirógu, który w swoim życiu przeszedł długą i trudną drogę do tego by być sławnym choreografem. 

Jest bardzo inteligentnym wrażliwym na krzywdę innych facetem. Zaintrygował mnie od razu, dlatego dość szybko przeczytałam jego historię. 



 Po tym jak uporałam się z historią Michała, natychmiast przeniosłam się do innego świata. Mianowicie (nawet na inną planetę) na MARSA wraz z Markiem Watney'em. To bardzo interesująca książka o heroicznej walce o przetrwanie. Wciąga z prędkością światła.Nie zdradzam o czym jest natomiast serdecznie polecam ją przeczytać. (Idealny prezent na mikołajki - dziękuję) 







Grüße!

Tschüss!

2 komentarze:

  1. Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania "Ember In The Ashes. Imperium Ognia"
    Szczegóły: http://recenzjeami.blogspot.com/2015/12/konkurs-z-ksiazka-ember-in-ashes.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie ;) chętnie wezmę udział :)

      Usuń